Wsparcie techniczne
W celu zgłoszenia problemu z oprogramowaniem prosimy o prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się na tej stronie.
Można się z nami także skontaktować telefonicznie lub mailowo:
W celu zgłoszenia problemu z oprogramowaniem prosimy o prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się na tej stronie.
Można się z nami także skontaktować telefonicznie lub mailowo:
ul. Garncarska 34, 42-200 Częstochowa
Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w Krajowym Rejestrze Sądowym w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000968078 z kapitałem 600 000 zł, NIP 573-250-72-21
Niski | Czas reakcji: 4h | Wpływa na funkcjonalność produktu, ale większość operacji jest kontynuowana np. problemy z wydajnością/kompatybilnością, nieudokumentowane zachowanie.
Wysoki | Czas reakcji: 2h | Nie działają podstawowe funkcje produktu ale nie wpływają one na operacje biznesowe np. instalacja produktu, walidacja, błędy podczas instalacji.
Krytyczny | Czas reakcji: 1h | System kopii zapasowych nie działa lub nie działają kluczowe jego funkcje np. tworzenie kopii zapasowych/odzyskiwanie kopii zapasowych, utrata danych, brak możliwości rozruchu/uszkodzenie systemu, znaczne obciążenie zasobów uniemożliwiająca wykonywanie podstawowych funkcji kopii zapasowych i powodujące krytyczne zakłócenia w operacjach biznesowych.
Wsparcie techniczne jest realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.